Google spustil novou podobu Gmailu. Informace o nové verzi nejrozšířenější e-mailové služby na světě unikly s dvoutýdenním předstihem, Google ale dokázal utajit i několik překvapení. Výraznější změnou než úprava vzhledu jsou nové funkce, které usnadňují práci s e-maily. Google chce novými funkcemi oslovit i platící firemní zákazníky.

Nový Gmail nabídne hned dva způsoby, kterými mohou e-maily zmizet. První funkcí tohoto typu je možnost uspání příchozích zpráv do doby, než nastane správný čas k jejich použití. Odložit lze zobrazení e-mailu na ráno dalšího dne, na víkend nebo na začátek příštího týdne či na neurčito. Kromě toho si uživatelé mohou zvolit také konkrétní datum a čas, kdy se e-mail znovu objeví. Všechny odložené zprávy lze také zkontrolovat ve složce „Odložené“.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nová podoba Gmailu je barevnější a zároveň přehlednější, přidává i řadu nových funkcí.
  • Mezi nejvýraznější změny patří možnost skrýt e-maily na předem stanovenou dobu.
  • Ve firmách najde využití i důvěrný režim, který znemožní přeposílání e-mailů.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru