Největší videoserver na světě je vynikající zdroj informací a návodů, od přípravy pizzy po opravu kapajících kohoutků. Zároveň jde o obrovský zdroj konspiračních teorií, oblíbenou destinaci sexuálních predátorů a obecně nevhodné prostředí pro děti. YouTube děti zároveň láká na pohádky, písničky a chytré řeči slavných vrstevníků nebo o trochu starších celebrit.

Google o rizicích spojených s YouTube ví už několik let a po medializaci problémů zavedl nová pravidla i celou aplikaci YouTube Kids. Ta slibuje rodičům větší kontrolu nad tím, co děti mohou sledovat. Pro Google i rodiče je aplikace zklamáním. Podle informací agentury Bloomberg ji využívá pouze 20 milionů dětí ve srovnání se dvěma miliardami uživatelů YouTube. Podle interních údajů Googlu dětem nabídka YouTube Kids přestává brzy stačit. Zábavnější obsah v "dospělé" verzi YouTube hledají už sedmileté děti.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru