Alespoň sto lidem chce provozovatel populárního e-shopu AliExpress pomoci vydělat každý rok minimálně milion dolarů. Alibaba Group spustila nový program AliExpress Connect, který hledá uživatele, kteří budou na sociálních sítích propagovat výrobky firem prodávajících prostřednictvím AliExpressu.

Alibaba Group chce tímto způsobem posílit svou pozici v Evropě. I přes popularitu v Rusku nebo České republice tvoří prodeje mimo Čínu jen zlomek příjmů celé obchodní skupiny. AliExpress, stejně jako další čínské on-line obchody pro zákazníky z EU, čelí také nástupu nových celních pravidel, která mírně prodraží nákup zboží z Číny.

Od ledna 2021 přestane platit výjimka z platby DPH u zásilek v hodnotě do 22 eur. Jen do Česka loni dorazilo 28 milionů takových zásilek z Číny. Udržet si zákazníky a zvýšit jejich počet tak bude o něco těžší.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru