Sony a mobilní telefony, to je posledních několik let poměrně smutný příběh. Pokles prodejů a tržního podílu dostal mobilní divizi do situace, kdy musí začít vydělávat, nebo se jí firma zbaví. Hlavním cílem Sony proto poslední rok je prodávat telefony za co nejvyšší ceny. A Xperia XZ k tomu má uživatele nalákat hlavně inovovaným designem.

Všechny telefony Xperia několik let vypadaly v podstatě stejně, Sony dělalo jen malé změny, ale model XZ je výrazně jiný. Ze všeho nejvíce připomíná telefon Lumia 800, ale v luxusním kovovém provedení. Sony vyvinulo speciální slitinu, která je pevná, ale v ruce neklouže. Zároveň ale kovový telefon působí jako magnet na otisky prstů a nečistotu ze zpocených rukou. Na druhou stranu telefon můžete snadno očistit, stačí jej opláchnout ve vodě, protože Xperia XZ je vodotěsná.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru