Po dvou a půl hodinách od otevření prvního kamenného obchodu značky Xioami v Česku se fronta přes polovinu obchodního centra Černý most zkrátila asi o deset metrů. První desítky zájemců se dočkaly telefonů za 399 a 499 korun, na další čekaly náramky za 99 korun nebo sluchátka za korunu. Fronta vydržela až do zavření prodejny, na část zákazníků se nedostalo.

Třetí největší značka mobilů v Česku si na otevření obchodu připravila celkem více než tisíc telefonů se slevou alespoň 30 procent včetně 200 kusů jednoho z nejlepších levných telefonů na trhu, Xiaomi Mi A1. Skutečnou váhu zahájení prodeje produktů značky Xiaomi však dodávala účast zástupců výrobce a také globálně první možnost podívat se na telefon Redmi S2.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Na otevření obchodu s telefony Xioami čekal téměř tisíc zájemců, šlo jim o slevy.
  • Otevření s návštěvou z Xiaomi doprovázelo představení nového levného mobilu.
  • Xioami v Praze prodává i koloběžku nebo rýžovar, k vidění je i luxusní Mi Mix 2S.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru