Po dlouhá léta byla společnost Microsoft symbolem celého odvětví a nepřehlédnutelnou dominantní silou. Ale zraky, které se dlouhá léta upíraly k Redmondu ve státě Washington se v posledních letech stáčejí spíše do Kalifornie, do Cupertina nebo k Mountain View. I když mnoho bombastických statistik sčítá jablka s hruškami, prodeje „post PC“ zařízení převyšují klasická "písíčka" a pokusy Microsoftu v tomto ohledu jsou v lepším případě terčem shovívavých úsměvů, v horším jsou zcela pominuty jako něco s tržním podílem na úrovni statistické chyby.

Podle mého názoru je zcela nepochybné, že Microsoft stojí před propastí a je jenom otázkou času, kdy se odhodlá k tomu poslednímu kroku vpřed. Jeho tržní podíly už nikdy nebudou takové, jako v dobách, kdy se na pokraji statistické chyby počítal celkový podíl jeho konkurentů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru