Nenechte se zmýlit. Skutečnou recenzi Galaxy S4 vám ještě nabídnout nemůžeme, na to máme novou vlajkovou loď Samsungu k dispozici příliš krátce. Ale pokud chcete vědět, zda si máte v sobotu dojít pro nový telefon, nabízíme všechno, co jsme o telefonu za tři dny intenzivního testování a srovnávání s konkurencí zjistili.

Rozhodně to není tak jednoznačné, jak se snaží naznačit masivní marketingová kampaň Samsungu (taky jedno z “NEJ”, Samsung má několikanásobný marketingový rozpočet ve srovnání s Applem). Galaxy S4 vylepšuje v podstatě všechny aspekty telefonu ve srovnání s předchozím modelem a proti konkurenci se dokáže vyhranit službami, funkcemi i použitou technologií. Jenže NEJvýkonnější telefon v Česku občas nepochopitelně zadrhává a některé marketingem propagované funkce prostě nefungují.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru