Yamaha je typický japonský koncern, který podniká v desítkách oborů. V oblasti hudby má Yamaha solidní tradici, a dobrou pověst nekazí ani „základní“ model PRO 300. Designem a nakonec i nedostatkem pohodlí se vyrovná sluchátkům hudebních celebrit, jako jsou Beats by Dr Dre.

Hlavní je ovšem zvuk. Yamaha se nesnaží tolik podbízet, i když míří na mladé uživatele, a poctivou dávku hlubokých basů podává s výbornou přílohou vyváženého zvuku. Jediný problém je v tom, že trojice ladicích vidlic z loga firmy se nějakou záhadou dostala dovnitř mušlí a při delším poslechu o sobě dávají sluchátka vědět tím, že píchají posluchače do uší.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru