Samsung bude pořád Samsung, ale to neznamená, že se firma a její produkty nemění. Galaxy S5 jako nejnovější telefon v nabídce firmy a její hlavní marketingová zbraň na první pohled trochu zklamala. Samsung totiž zůstal více méně u starého designu.

Většina skvělých vlastností Galaxy S5 se v kontrastu s jasně identifikovatelnými nedostatky designu projevuje až při delším používání. Pro Samsung to je riziko. Telefon s ohraným vzhledem mohou zákazníci vedle HTC One M8, LG G2 nebo Lenova Vibe X přehlédnout. Byla by to chyba.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nevypadá pěkně. Má skoro zbytečný snímač otisků prstů. Je to téměř nejdražší telefon na trhu. Přesto je Galaxy S5 špičkový smartphone. Má fantastický displej i výkon a dlouho vydrží na jedno nabití. I foťák se vlastně povedl.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru