Telefony Xiaomi se rychle staly fenoménem díky extrémně nízkým cenám v Číně, kde firma prodává telefony za nákladové ceny, aby vydělávala na příslušenství a službách. Díky zajímavé ceně se Xiaomi dostalo i do Evropy, včetně České republiky, kde vznikla silná komunita uživatelů, jež stojí za vynikající lokalizací systému do češtiny.

Model s původním označením Hongmi (Red Rice) jsme recenzovali na konci loňského roku, kdy v podstatě neměl konkurenci díky kombinaci solidního výkonu, skvělého displeje a nadprůměrného fotoaparátu. Nový model reaguje na vývoj trhu dvěma změnami – rychlejším procesorem a větší interní pamětí pro data. A to vlastně stačí. Zvlášť když cena proti původním 6499 korunám o tisícikorunu klesla.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru