Xiaomi se proslavilo díky povedeným telefonům s nízkými cenami, zejména v domovské Číně. Telefony prodává za nákladové ceny a vydělává primárně na prodeji příslušenství. I přesto ale nabízí kvalitní doplňky za ceny, které jsou více než konkurenceschopné. Platí to o fitness náramku Mi-Band i o sluchátkách.

In-ear sluchátka Piston se stala skoro kultovní záležitostí. Model Piston 2 získal fanoušky výrazným basovým projevem, povedeným designem a cenou kolem 600 korun. Novinka Piston 3 už tak levná není, ale za přibližně tisíc korun nabízí kvalitu zvuku, která ceně více než odpovídá. Model Xiaomi Headset pak míří na ještě náročnější fanoušky – luxusní konstrukci si ovšem čeští dovozci nechávají zaplatit, takže sluchátka s výměnnými náušníky mají velmi silnou konkurenci.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru