Výrobce telefonů OnePlus je kontroverzní firma. Na jedné straně má miliony nadšených fanoušků, na straně druhé jde o firmu s agresivním, často neetickým marketingem a prodejními praktikami, které trochu připomínají Herbalife. Šanci koupit telefon se zajímavou cenou krátce po uvedení na trh mají jen ti, kteří seženou nejvíce dalších zájemců.

U prvního modelu se netradiční marketing založený na sociálních sítích a aktivitách ambasadorů ujal. Firma prodala 1,5 milionu telefonů a jen výjimečně umožnila jeho nákup bez pozvánek. Ty se daly získat jednak registrací a postupem v žebříčku čekajících, jednak v soutěžích, které zahrnovaly rozbíjení telefonů nebo sexy snímky dívek s viditelným logem OnePlus.

TEST: Zabiják vlajkových lodí OnePlus 2 je plný kompromisů

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se