Výrobce telefonů OnePlus je kontroverzní firma. Na jedné straně má miliony nadšených fanoušků, na straně druhé jde o firmu s agresivním, často neetickým marketingem a prodejními praktikami, které trochu připomínají Herbalife. Šanci koupit telefon se zajímavou cenou krátce po uvedení na trh mají jen ti, kteří seženou nejvíce dalších zájemců.

U prvního modelu se netradiční marketing založený na sociálních sítích a aktivitách ambasadorů ujal. Firma prodala 1,5 milionu telefonů a jen výjimečně umožnila jeho nákup bez pozvánek. Ty se daly získat jednak registrací a postupem v žebříčku čekajících, jednak v soutěžích, které zahrnovaly rozbíjení telefonů nebo sexy snímky dívek s viditelným logem OnePlus.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru