Vynikající a krásný telefon, který je snadné doporučit. To by platilo, kdyby se HTC U Ultra začalo prodávat dříve. Kdyby mělo konektor pro sluchátka. Kdyby bylo trochu menší. Kdyby nestálo 22 tisíc korun… HTC u svého nejnovějšího telefonu ukazuje, jak tenká je hranice mezi skvělým mobilem a propadákem.

U Ultra od HTC je v praxi pohodový telefon, který dělá přesně to, co dělat má. Navíc docela hezky vypadá, pokud si koupíte krásně modrou variantu. Bohužel přišel v nevhodnou dobu, kdy jeho nejsilnější stránky konkurence snadno překoná. Ale HTC v tom není samo. Od příštího týdne to podobně těžké budou mít všechny velké telefony na trhu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nejnovější telefon HTC má hned dva displeje, ten hlavní s úhlopříčkou 5,7“.
  • Výkon, výbava i výdrž baterie jsou tak akorát, aby s rezervou stačily, ale nenadchnou.
  • Pro HTC mluví kvalitní sluchátka, aktualizace, proti zase cena a absence 3,5mm jacku.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru