Sony zachránilo svoji mobilní divizi soustředěním na dražší modely. Fanoušci značky za ně byli ochotní zaplatit, i když konkurence v řadě parametrů začala japonské značce utíkat. Nyní se zdá, že v Sony pochopili, stejně jako v Applu, že sázet na téměř nezměněný design tři a více let není rozumné. A proto v Sony alespoň nastavili zajímavou cenu.

Xperia XZ1 totiž ještě stále má čtyři roky starý hranatý design s velkými rámečky a čtečkou otisků na pravém boku. Má ale také výbavu, za kterou není nějakých 16 tisíc korun přehnaná částka. Zvláště když jako bonus uživatelé dostanou nejnovější verzi Androidu. Sony bylo úplně první, kdo v novém telefonu nabídl Android 8.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Sony pomalu končí s hranatým designem svých telefonů, Xperia XZ1 se ho ještě drží.
  • Vnitřní výbava patří ke špičce, jen displej se drží staršího standardu a FullHD rozlišení.
  • Fotoaparát slibuje revoluci spojenou s rozšířenou realitou a snímáním objektů ve 3D.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru