MiBand od Xiaomi je fenomén, který dokázal v prodejích porazit i Apple Watch s masivním marketingem. Hlavní výhodou náramků od Xioami byla vždy nízká cena, výborná výdrž baterie a solidní nabídka funkcí. Amazfit COR chce navázat na dědictví Xiaomi a nalákat zákazníky na barevný displej i lepší podporu upozornění z mobilního telefonu.
Výrobcem náramku Amazfit COR přitom není "čínský Apple", ale společnost Huami, která je s Xiaomi majetkově propojená. Naše první setkání se značkou Huami Amazfit ale nedopadlo úplně nejlépe. Věci, které fungují u náramků MiBand, jsou u Amazfitu trochu jinak a nové funkce, po kterých zákazníci volali, nejsou tak přesvědčivé.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
- Nový náramek prodávaný pod značkou Amazfit láká uživatele na barevný displej.
- Náramek se snaží působit luxusně a baterie vydrží více, než slibuje výrobce.
- I přes jiný název patří Amazfit pod křídla Xiaomi, používá i aplikaci Xiaomi MiFit.
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru