MiBand od Xiaomi je fenomén, který dokázal v prodejích porazit i Apple Watch s masivním marketingem. Hlavní výhodou náramků od Xioami byla vždy nízká cena, výborná výdrž baterie a solidní nabídka funkcí. Amazfit COR chce navázat na dědictví Xiaomi a nalákat zákazníky na barevný displej i lepší podporu upozornění z mobilního telefonu.

Výrobcem náramku Amazfit COR přitom není "čínský Apple", ale společnost Huami, která je s Xiaomi majetkově propojená. Naše první setkání se značkou Huami Amazfit ale nedopadlo úplně nejlépe. Věci, které fungují u náramků MiBand, jsou u Amazfitu trochu jinak a nové funkce, po kterých zákazníci volali, nejsou tak přesvědčivé.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nový náramek prodávaný pod značkou Amazfit láká uživatele na barevný displej.
  • Náramek se snaží působit luxusně a baterie vydrží více, než slibuje výrobce.
  • I přes jiný název patří Amazfit pod křídla Xiaomi, používá i aplikaci Xiaomi MiFit.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru