MiBand od Xiaomi je fenomén, který dokázal v prodejích porazit i Apple Watch s masivním marketingem. Hlavní výhodou náramků od Xioami byla vždy nízká cena, výborná výdrž baterie a solidní nabídka funkcí. Amazfit COR chce navázat na dědictví Xiaomi a nalákat zákazníky na barevný displej i lepší podporu upozornění z mobilního telefonu.

Výrobcem náramku Amazfit COR přitom není "čínský Apple", ale společnost Huami, která je s Xiaomi majetkově propojená. Naše první setkání se značkou Huami Amazfit ale nedopadlo úplně nejlépe. Věci, které fungují u náramků MiBand, jsou u Amazfitu trochu jinak a nové funkce, po kterých zákazníci volali, nejsou tak přesvědčivé.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se