Dva jsou krásné, jeden humpolácký. Dva mají málo paměti, jeden slabý procesor i displej. Dva se dají snadno nabíjet, třetí má starý konektor. Dva mají čistý Android, třetí svůj vlastní svět. Dva mají slušný fotoaparát a jeden je vlastně úplně mimo. Seznamte se s Motorolou One, Redmi Note 6 Pro a Nokií 7.1.

Nesourodá trojice má společný jeden zásadní jmenovatel: kromě toho, že mají všechny duální fotoaparát, žádný z nich nedává dost důvodů ke koupi. Na první pohled by to mohly být slušné telefony, které zaujmou tu zpracováním, tu kvalitou snímků nebo obstojným výkonem. Až hlubší pohled ukazuje, že skutečné hity střední třídy s cenami mezi šesti a devíti tisíci jsou někde úplně jinde a testované modely jsou jednoduše předražené. Paradoxem přitom je, že dva z nich mají varianty, které jsou lepší a nestojí přitom o moc více.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru