Boj o zákazníky na mobilním trhu přestal být snadný. Protože se loni poprvé v historii prodalo meziročně méně chytrých telefonů, musí se i ti nejsilnější více snažit. Pro Samsung jako jedničku globálního trhu to platí dvojnásob, a proto vznikla celá nová řada telefonů Galaxy M. Ta má nahradit už unavené a v podstatě nekonkurenční modely s písmenem J v názvu.
M20, který se začal prodávat i v Česku, má být Mladý, Moderní a Mimořádně dostupný. Zásadní je slovo mladý, které rezonuje s globálním označením mileniál. Samsung jednoduše vyrobil telefon pro lidi, kterým je kolem dvaceti, ještě nemají peníze na Galaxy S10, ale nechtějí mít telefon značky, jejíž jméno neumí správně vyslovit.
Důležitou zprávou přitom je, že mileniálové jsou poněkud náročnější než malé děti nebo senioři, takže řada telefonů M musí nabídnout více, než bylo u Samsungu v nižších cenových kategoriích zvykem. Na první pohled se to podařilo. M20 má moderní displej s miniaturním výřezem, obrovskou baterii s kapacitou 5000 mAh, a dokonce i duální fotoaparát, který má širší úhel záběru.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru