Mezi firmy snažící se uchytit ve světě internetu věcí se nedávno zařadil nový hráč: obchodní řetězec Lidl. Pod svou privátní značkou Silvercrest začal prodávat komponenty pro tvorbu "chytré domácnosti". Jejich nabídka je zatím dosti omezená, ale co Lidl nabízí, nabízí za dobrou cenu, nižší než konkurence, což samo o sobě stačí na vyvolání zájmu.
Zkušenost z několikatýdenního testování přitom ukázala, že nízká cena neznamená nutně špatné produkty. Pokud Lidl se svou značkou Silvercrest má nějaké nedostatky, není v tom povětšinou sám. Spíše je na velké firmě vidět, jaké jsou zádrhele "chytré domácnosti" a na co je potřeba si dávat pozor.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa moderních technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru